Tidsregistrering på intranet

Med Kelio Intranet kan du  decentralisere administrative opgaver

En decentralisering af tid og tilstedeværelse kræver adgang til Kelio Intranet for medarbejdere og ledere.

Kelio Intranets medarbejderfunktioner er tilgængelige på computere, touch-terminaler, smartphones og tablets.

Medarbejderinterface: Det personlige arbejdsområde

Fra Kelio Intranet kan medarbejderne:

  • Se ur i realtid: fremmøde, tjenesteligt fravær, pause, start og afslutning af deres arbejdstid m.m. fra det virtuelle stempelur i browseren på enheden.
  • Indsende anmodninger om fravær og tjenesteligt fravær. I den forbindelse er der en forudgående advarsel eller blokeringsmekanisme, hvis organisationens regler ikke overholdes (for eksempel, hvis de ikke kan anmode om et fravær, fordi balancen så går i negativ).
  • Kontrollere deres personlige oplysninger: feriebalance, afvigelser, mødt for sent, bonusser, overarbejde, arbejdstidsplan, fraværskalender for hold, månedlig stemplingsrapport m.m.
  • Angive mødetider og aktiviteter: giv dine medarbejdere adgang til at angive deres stemplinger, som efterfølgende valideres af deres ledere.
  • Konsultere og ændre deres personlige oplysninger: adresseændringer m.m.

Managerinterface: Lederens arbejdsområde

  • Validering af fravær for medarbejderne.
  • Overvågning og godkendelse af aktiviteter. 
  • Tjekke op på tilstedeværende/fraværende: på ethvert tidspunkt kan lederen se status for fremmøde hos medarbejderne. 
  • Tjekke op på medarbejdernes oplysninger og resultater: fraværsprognose, fremmøde og tidsplan for fravær, afvigelser, saldo m.m.
  • Modtage e-mailadvarsler: ledere kan modtage mails vedrørende fravær, stemplingstilføjelser eller -afvigelser, ubalancer eller overarbejde hos medarbejderne, så der hurtigere kan reageres.

Fordele

  • Funktionerne er tilgængelige på Kelio Touch-terminal.
  • Decentralisering af nogle af de administrative opgaver.
  • Medarbejder- og lederinvolvering.
Leveret af