Administration på smartphone

Kelio-intranet på mobil-applikation

Tid- og tilstedeværelsesadministration er muligt for dit personale via en smartphone

Kelio Intranet Mobile er en applikation, som supplerer Kelio tidsregistreringssoftware. Det er ideelt, hvis arbejdet ikke altid foregår på virksomhedens lokation. 

 

Kelio Mobile for medarbejdere

Dette tidsadministrationsprogram til smartphones giver medarbejdere adgang til:

  • Angivelse af det antal timer, medarbejderen arbejder.
  • Angivelse af aktiviteter, så du som leder får et overblik over, hvilke opgaver der udføres. 
  • Angivelse af cost center (sektion, konto, kunde, m.m.) til omkostningsberegninger.
  • Oprettelse af anmodning om fravær.
  • Overblik over arbejdstid og timebalance (årlige timer, ferie, seniortimer m.m.).

 

Kelio Mobile for ledere

Med Kelio Mobile får ledere adgang til at:

  • Administrere mødetider for medarbejdere. Kelio Mobile giver ledere mulighed for at administrere og kontrollere medarbejdernes tilstedeværelse, aktivitet og cost center.
  • Validere medarbejderes anmodninger om fravær. Via denne løsning til smartphonen får I øget fleksibilitet og sparer tid.

 

Fordele

  • Takket være Geolocation ved du præcis, hvor medarbejderen har stemplet ind og ud.