Administration af arbejdstiden er et væsentligt element af administrationen i enhver organisation
Stillet over for en juridisk og administrativ administration af tidsregistrering, er Kelios tidsregistreringssoftware designet til at give HR-ansvarlige løsninger, der er skræddersyet til deres problemstillinger, set i lyset af at:
- Den økonomiske aktivitet er afhængig af om medarbejderen er til stede: det være sig alle steder, der i åbningstiden modtager kunder, i forhold til kapacitet for produktionssteder m.m.
- Lønudgifter udgør en stor del af organisationers omkostninger.
Arbejdstidsspørgsmål
Med Kelios software til tidsregistrering og administration har I mulighed for at tage hensyn til alle de aspekter, der skal tages højde for:
- Arbejdsskemaer: fast, variabel, hold, cyklisk, nat og weekend.
- Arbejdstid: juridiske begrænsninger, kollektive overenskomster, lokalaftaler, årlige timer, deltid.
- Pauser: betalt, ubetalt, betinget varighed.
Fordele
- Bedre opfølgning på arbejdstiden.
- Overholdelse af lovgivningen.
- Retfærdighed for og mellem medarbejdere.